2021. marketing trendjei

2021. marketing trendje, az online jelenlét általi brand erősítés lesz. A „légy rugalmas” most teljesen új jelentéssel bír, akárcsak a „váratlanra számítani kell”.

 

2021. marketing trend
2021. marketing trend

 

2021-ben újra meg kell ismerni az ügyfelet és a szokásait. Kimondhajtuk, hogy ez a járvány megzavarta a fogyasztók viselkedését, és egyre világosabbá válik, hogy ha ez megtörtént, akkor nem fogunk tudni teljesen visszatérni a „normálishoz”. A rugalmasság és a változtatási készség elengedhetetlen lesz. Marketing ügynökségként ezért hoztunk néhány szempontot, ötletet és irányt, amire érdemes építkezni.

2021. marketing trend: a brand erő

Ki kell tűnni a tömegből, illeszkednie kell márka hangjához, érzékenynek kell lennie és növelni kell a megtérülést. Azért kell küzdeni, hogy jó minőségű tartalom készüljön, ami egyre nehezebb, mert több időre, pénzre vagy emberre van szükség a különböző platformok miatt, mégis ez válik a marketingmix legfontosabb elemévé.

Marketing trend újratöltve

2021. marketing trend eleme, a virtuális marketing, ehhez szükséges tartalom egy kicsit más, mint a „normális” időkben, mert kimarad egy fontos eszköz: a személyes kommunikáció. Ezért máshogy, meggyőzőbben, röviden, érdekesen, online… kell felépíteni a folyamatot.

Ezt az 5 eszközt semmiképp ne hagyd ki.

  1. Egyedi releváns ajánlat
  2. Videók minden mennyiségben
  3. Célzott landing oldalak
  4. Blogbejegyzések
  5. E-mail programok, különleges ajánlatok, egyedi megoldások

 

Naturmarketing ügynökség brand marketing

 

2021. marketing trend év legnagyobb változása a digitális megoldásokban vannak, ahogy a márkák használják a technológiát a marketing támogatása érdekében.

A márkákkal szemben álló nehéz helyzetet nem lehetetlen megoldani. A piacvezető marketingszakemberek már megalapozták annak bemutatását, hogy milyen kereskedelmi előnyök származnak például az AI által működtetett szövegírás használatával az érzékeny üzenetek széles körű előállításához. Jelentős segítség az automatizálás, ami segíti a több bevételt és nagyobb szintű ellenőrzést.

Személyes figyelem online

2021. marketing trendjeiben sokkal több személyre szabott ajánlatot fogunk látni. Nyilvánvalóan egyre többen dolgoznak távolról, és új módszereket találnak a kapcsolattartásra. A személyre szabott marketing fontos lesz annak a személyes értéknek a pótlására, amelyet sok vállalkozás elvesztett.

Emiatt több videómarketinget fogunk látni, különösen akkor, ha kommunikálunk a potenciális vásárlókkal. Verseny előnyt fog adni azoknak, akik kapcsolatokat tudnak kiépíteni és „virtuálisan” kapcsolatban maradhatnak a közönségükkel.

 

Virtuális események generálása

A virtuális események már nem csak egy újabb vezető taktika, amely kiegészül a marketingeszközök arzenáljával – sok esetben ez az egyetlen.

Ezért a digitális üzleti forgatókönyvek állandóvá válhatnak. Virtuális események szárnyalnak, ezért érdemes frissíteni és brand szempontokból is átalakítani a felhasználói élményt közösségi profilokon az üzlet és egyéb funkciók kihasználásával.

Brand megoldások

Új trendek születnek

Online kostóló, közösségi vásárlás…

A közösségi média a legfőbb vásárlási csatornává válik ezáltal. Az olyan közösségi média platformok, mint a Facebook, megkönnyítik a fogyasztók számára a felfedezéstől a vásárlásig, anélkül, hogy valaha is el kellene hagyniuk a platformot, egyszerű és zökkenőmentes utat teremtve a vásárláshoz.

Figyelem minden formában

A tájékozott vásárlók tájékozott márkáktól szeretnének vásárolni. Ez azt jelenti, hogy a személyre szabott trenden túl is fejlődni kell, és belépni a személyes kereskedelem korába, ahol a fogyasztók a márkákkal szerzett tapasztalataikat az adott pillanatban tükrözik preferenciáikat.

Azt várják, hogy a márkák megértsék, mit vásároltak a múltban, és segítenek abban, hogy meghatározzák, mit kellene vásárolniuk a továbbiakban, az összes olyan adat alapján, amelyet tudatosan megosztottak velük a webhelyeik és csatornáik bevonásával.

 

Digitális jövő – digitális kapcsolatok

Digitális transzformáció – Az 5G végre bekerül a mainstreambe – ezúttal valóban! Évek óta hallunk az 5G előnyeiről, de csak a távoli munka, a videokonferencia és a digitális együttműködés vált életünk központi részévé ebben az évben, amikor a megbízható csatlakozás és a nagyobb sávszélesség igénye valóságos, konkrét előnnyé vált.

 

Egy ideje tudjuk, hogy a vállalkozások egyre inkább a hibrid felhő-infrastruktúra felé mozognak. Olyan beruházásokat hajtanak végre az eszközök építésében, amelyek egyszerűbb kapcsolatot tesznek lehetővé a helyszíni adatközpontok és a felhő között.

Ezek a befektetések arról szólnak, hogy találkozzanak az ügyféllel, ahol éppen vannak.

Az exponenciális adatnövekedés kihívásainak kezelése, ugyanakkor proaktív tevékenységet folytat az olyan kérdésekben is, mint a magánélet, a biztonság és a megfelelés.

 

Egyszrűen fogalmazva a 2021. marketing trendjei, kapcsolódnak a digitális megoldásokhoz, melyekkel erősíteni lehet és kell is a brandet. Használd okosan a digitális megoldásokat, mert a marketing enélkül kevesebb.