Marketing terv és a marketingmix

megfelelő kombinációjára van szükség

Egy jó kutatás segíti, hogy az információkból megfelelő adatok álljanak rendelkezésre, ami támogatja a megfelelő marketing terv összeállítását.

Mindenből a megfelelő mennyiség:

Pont annyi, amennyire szükség van: brand, technikailag kifogástalan weboldal, hitelességet támogató PR kommunikáció, marketing stratégia, tartalom marketing különböző megoldásai és sales támogatás.

Minden vállalkozás egyedi, így különböző marketing mixre és jó ötletekre van szükség.

Marketing terv | Naturmarketing

Facebook

100%

Instagram

93%

Google Ads

98%

Youtube

100%

Linkedin

97%

Google Cégem

97%

Tanácsadás

100%

Brand menedzsment

96%

Tartalom menedzsment

99%

Közösségépítés

100%

Marketing terv segíti a jelenlétet és

ösztönzi a vásárlást.

Ajánlatkérés

Az ajánlatadás felelősség. A megfelelő információk birtokában látható, hogy egy hirdetésre, kampányra vagy brandépítésre van szükség.

Marketing brief

Az egyedi ajánlathoz szükségesek azok az információk, amelyeket csak Ön tud. A konkrét célok pedig segítik a megfelelő irány meghatározását.

Több info
NaturMarketing kutatás

Ajánlatkérésnél elengedhetetlen a szakmai kutatás, hiszen ez alapozza meg a szükséges területeket, ami segíti a célok elérését.

Meg kell fogni azt a pillanatot, amikor elindul a történeted, mert erre is szükség lesz a brand építésekor. Tudni kell a miértet és az értékeket, ez lesz a vállalkozás hitelessége.
Ötlettől a megvalósításig! Ez a fázis a számokról és a kutatásról szól, itt történik az alapozás. Ez fogja meghatározni a vállalkozás alapjait és szerkezetét.
Kutatási adatokat, kell átalakítani információvá, ami elengedhetetlen a stratégiához és a tervezéshez. Minden tevékenység egy folyamat, ami részekből áll.
A piac és a célközönség, mutatja meg, hogy mire van szükség. Ismerni kell a mozgatórugókat, a reakciókat, így lehet megfelelően kialakítani a folyamatokat.
Ez a kényes pont, mert ha nem jól kialakított a költségszerkezet, nincs elkülőnítve a tevékenységre (ami brand, PR, marketing és sales is), akkor ez költség. Ellenkező esetben pedig befektetés!
A jelenlét elengedhetetlen, aminek az alapja az egységes megjelenés és a céges kommunikációs stílus. Ez is jelentősen befolyásolja a célközönséget és a szükséges platformokat. Minden megjelenés, megnyílvánulás, leírt szó, további építőelem a cég brandjében.
Mixelni izgalmas kihívás, mert nem mindegy, hogy melyik platformból mennyi és milyen módon kerül bele. Lehet csodálatos élmény, egyszerű megjelenés vagy káosz is.
Egységes jelenlét, tudatos kommunikáció, megfelelő mix, folyamatos felügyelet, új innovatív lehetőségek beépítését jelenti. Több, mint egy hirdetés vagy egy kampány, összehangolt brandépítés.

Szervezd ki nekünk,

így optimalizálod a büdzsédet.

Minél több kapacitásunkat kötöd le, annál nagyobb kedvezményt biztosítunk.

Marketing terv, ügynökségi megoldásokkal, segíti a céljaidat!

Kérj visszahívást vagy konkrét ajánlatot!

Válassz platformot és szolgáltatást. Minél több információt kapunk, annál egyedibb ajánlatot tudunk készíteni.
Minden esetben fontos a cél, hiszen ez fogja meghatározni, hogy pontosan mire van szükség. Igény esetén, tudunk brief mintát küldeni.

FacebookInstagramGoogle AdsYoutubeLinkedinGoogle CégemTartalomTanácsadás
KutatásWeboldalLanding pageArculatKözösségépítésHirdetésKampányBrandmenedzsment