Önnek több Google hibaüzenete van, mi is szólunk!

Amikor először brand szemmel ránézünk az ügyfél megjelenésére, akkor biztos, hogy több Google hibaüzenetet fogunk látni. Az elmúlt időszakban ez fokozódott, így a számok növekszenek. Te tudod, hogy milyen területek lehetnek ezek?

Google hiba cheklista

Alapvetően 3 terület fontos, hogy jó alapokat építs ki a vállalkozásodnak. Legyél jelen az online világhálón, mutasd meg magad a megfelelő felületeken és hiteles brandként értékeljenek az ügyfelek.

Weboldal teszt

Az első és egyben a legfontosabb, ha hirdetsz a Google rendszerben, akkor gyors oldal szükséges és megfelelő ügyfélélményt kell biztosítanod. A Google hibaként veszi, ha ezek nem megfelelőek. Az audit első eleme, mert a legtöbb esetben ezzel találkozik először a látogató. Több szempontból érdemes ellenőrízni, de itt is a komplexitás elve a leghatásosabb.

Egy weboldal készítő nem tud 100% SEO szempontok szerint létrehozni egy weboldalt, egy SEO szakértő nem tud 100%-osan üzletfejlesztési stratégia szerint támogatni. Egy marketinges nem tudja lefedni az összes területet, mára mindegyik egy-egy külön szakma, ahol naprakésznek kell lenni, mert a vállalkozás sikeressége a tét. Mindegyik szükséges a lehető legjobb egyéni kombinációban.

Ezért ügyfélélmény oldalról (dízájn, mobil, gyorsaság…), technikai megoldásokkal (gyorsaság, védelem, kompatibilást…), kereshetőségi szempontból, organikus megjelenést SEO támogatással.

 

Platform jelenlét

A vállalkozás típusa és a szolgáltatási /termék struktúra fogja meghatározni, hogy melyik felület szükséges a jelenlétre. Ez stratégiai kérdés és a tervezéshez elengedhetetlen, a megfelelő marketing mix összeállítása.

Egy gyors átnézéssel máris ellenőrizhető, a leggyakrabban használt felületek listája:

  • Weboldal
  • Google cégem
  • Google Ads
  • Youtube
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Tik-tok
  • Twitter
  • Linkedin (személyes profil, céges profil, csoport)
  • Blog(ok)
  • PR megjelenés
  • Prezentációk, ajánlatok, szóróanyagok…

 

Megjelensz a Google keresőben? Jó platformokat használsz? Ugye nem csak kiemeled a hirdetéseket? Megfelelő a weboldalad? Kommunikációd a célcsoportodnak szól?

Google hiba megjelenik, csak tudnod kell, hogy hol nézd.

 

Google hibákhoz | Marketing menedzsment

 

Egy gyors tipp:

1. Írd be a keresőbe a cég neved, (ne a honlapod címét). Nézd meg a képeket is.
2. Mit látnak az érdeklődök, ha rád keresnek?
Mit gondolsz? Jó, nem jó, lenne feladat, nem tudod… szívesen ránézünk mi is.
Jó munkát kíván az NM brand kommandó. Kérdésed van? Írj nekünk!

A trendek változnak a különböző marketing platformokon és csatornákon. Kíváncsi vagy, hogy a Te vállalkozásodnak, milyen platformon lenne érdemes jelen lenni? Szívesen megmutatjuk!

 

Vállalkozás marketing 5 lépése

Vállalkozás marketing 5 lépése

Ügyfélélmény, ami becsillagoz!

Mikor erősítetted utoljára a branded? Egy minden elmondó kép, egy érdekes videó, egy remek szakmai cikk vagy egy figyelemfelkeltő poszt a megfelelő helyen és a legjobb időben… Google is állandóan változtat! Megfelelsz a mostani elvárásainak? Gyors az oldalad? Megfelelő az ügyfélélmény? Google hiba mind, ha nem megfelelő.
A Google értékelések fontosok a vállalkozásod szempontjából! Brand feladat ez is!
Te úgy vásárolsz, hogy bemész az első boltba, vagy annál, akire először bukkansz az interneten?
Ez a bizalom művészete lecke: csillagok az új ajánlások!
Már nem elég, ha jól kommunikálsz, hitelességet nem Te döntöd el, hanem az Ügyfél.
Könnyen és gyorsan értékelhetnek, ezért van jelentősége, hogy mikortól figyelsz rájuk!
Mindent megtehet és megvehet online.
Így az ügyfélélmény pedig felemelhet vagy letaszíthat.

Nem csak értékesítened kell, mert a marketing ott folytatódik, hogy ismered az ügyfeled.
Tudod mit vásárolt, tudod mire van még szüksége és azt is tudod, hogy mire vágyik.
Amikor ezeket a tapasztalatokat, áthelyezed a kiindulóponthoz vagy a bizalom első pontjához, akkor az új ügyfeleidnél mégnagyobb sikereket érhetsz el.
⭐⭐⭐⭐⭐ Az ügyfélélmény körforgása:
1* Elkészül a brand, az összes kellékével (kutatás, stratégia, tervezés, megjelenés).
2* Ügyfelednek szóló PR és marketing kommunikációval.
3* Tökéletes kiszolgálással, élménnyé teszed a vásárlást.
4* Tapasztalatok alapján újra és újra javítod a folyamataidat és a jelenléted.
5* Így egyre több flow és aha élményt adsz, amiért cserébe Te is megkapod a csillagokat.

Szakértők, akire szükség van:

  • Brand szakértő
  • Stratégia szakértő
  • PR szakértő
  • Marketing szakértő
  • Arculattervező
  • Weboldal készítő
  • Szoftverfejlesztő
  • SEO szakértő
  • Tartalom szakértő