Valósítsd meg – marketing stratégia 10 pontja
Marketing stratégia egy jó ötletből is indulhat (írtunk már marketing ötletekről), melyek csak akkor hasznosak, ha meg is valósulnak. Minden marketing ötlethez szükség van két
Marketing stratégia egy jó ötletből is indulhat (írtunk már marketing ötletekről), melyek csak akkor hasznosak, ha meg is valósulnak. Minden marketing ötlethez szükség van két
2021. marketing trendje, az online jelenlét általi brand erősítés lesz. A „légy rugalmas” most teljesen új jelentéssel bír, akárcsak a „váratlanra számítani kell”.
Amikor először brand szemmel ránézünk az ügyfél megjelenésére, akkor biztos, hogy több Google hibaüzenetet fogunk látni. Az elmúlt időszakban ez fokozódott, így a számok növekszenek.
Vállalkozás kiemelt időszaka az év vége, mert sok tevékenység mellett a marketing feladatokkal is kell külön foglalkozni. A feladatok közül az egyik legfontosabb a jövő
Mit tehet egy online marketing ügynökség a vállalkozás sikeréért? Sokat, ha vállalkozási szemszögből közelíti meg a stratégiát, a helyzethez igazítja a terveket és rugalmasan kezeli
Google hirdetés, vagyis a Google Ads hirdetések többféle lehetőséget kínálnak. Hirdetést könnyű kiírni, de jól optimalizált hirdetéshez már több szükséges. Nézzük, hogy mit csinálnak másként
Kutatások szerint, a Facebookot átlagosan, napi 3 órát használjuk, hogy pontosan mire, ez a kulcskérdés. Minden platform sokféle lehetőséget biztosít, ezért érdemes megismerni több oldalról.
Marketing ötletek csak akkor hasznosak, ha meg is valósítod. Az online marketingben a legtöbb esetben többet ér, ha pontosan érted a vásárlóid és a különböző
Minden vállalkozás célja a bevétel, és a növeléshez szükséges a marketing stratégia is. A bevétel csökkenésekor gyors reakcióként egy gyors marketing hirdetésbe vagy kampányban látják
Melyik jobb, szakértő vagy ügynökség? Egyszerű kérdés, de annál összetettebb. Elsőként meghatározza a vállalkozási forma és cégszerkezet. Ezután érdemes a büdzsé oldalról közelíteni.
NaturMarketing Solution Kft. – 1029 Budapest, Rézsű u. 47/a – Adószám: 26590642-2-41 – Cégjegyzékszám: 01-09-333841
E-mail: info(kukac)naturmarketing.hu