Marketing ügynökség és a vállalkozás

Mit tehet egy online marketing ügynökség a vállalkozás sikeréért? Sokat, ha vállalkozási szemszögből közelíti meg a stratégiát, a helyzethez igazítja a terveket és rugalmasan kezeli a jelenlétet. A vállalkozást és a marketingjét, különböző szempontok szerint érdemes megközelíteni.

Tovább

Marketing ötletek, tippek

Marketing ötletek csak akkor hasznosak, ha meg is valósítod. Az online marketingben a legtöbb esetben többet ér, ha pontosan érted a vásárlóid és a különböző platformok algoritmusainak a jellemzőit.

Tovább

Marketing stratégia és tervezés

Minden vállalkozás célja a bevétel, és a növeléshez szükséges a marketing stratégia is. A bevétel csökkenésekor gyors reakcióként egy gyors marketing hirdetésbe vagy kampányban látják a megoldást és sokszor a tudatos tervezés elmarad.

Tovább

Szakértő vagy ügynökség?

Melyik jobb, szakértő vagy ügynökség? Egyszerű kérdés, de annál összetettebb. Elsőként meghatározza a vállalkozási forma és cégszerkezet. Ezután érdemes a büdzsé oldalról közelíteni. Tovább

Marketing platformok 1

Egy vállalkozás esetében stratégiai kérdés, hogy milyen marketing platformokon jelenik meg. Ahogy változik a világ, úgy változnak a lehetőségek is. Ez is olyan, mint az éves büdzsé tervezése, meg kell tervezni, hogy mire, mennyi jut. 

Tovább